2014. június 3., kedd

Konzultáczió

Kerestem a gömbnek egy helyet a kertben, nevezetesen a madár itató helyére!
      Azok a "majom" madarak nem akarták használni az összkomfortos itatót!!! Előbb nem értettem a dolgot, majd rájöttem, vagy az a baj, hogy az itatót két méterre a kerti tó mellé raktam, vagy ÉN hülye, kihagytam a konzultációs leveleket!
 Legközelebb, ha ilyen újításokat akarok eszközölni az érdekükben, előbb lebetonozom a kerti tavat, a halak pedig mennek a bográcsba, vagy küldöm a jómadaraknak az íveket, ilyen kérdésekkel:

                                                    Kedves Madár Úr/hölgy!
     
          Sokan aszongyák, önöknek szükségük lenne itató-fürdő helyre!
          Mások aszongyák, menjek a jó büdös francba a hülye, agyalágyult ötleteimmel!
Ön mit gondol?

 1.  Kicsit menjek (a fenébe)    2.  Menjek   3.  Nagyon menjek  4. Nagyon-nagyon menjek 5. Nem tudom megítélni

( a megfelelő részt kérem bekarikázni )

Az itatót pedig, csakazértis oda rakom közvetlen a tó mellé, hogy a kis szemétládák ne tudjanak dönteni...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése