2010. augusztus 8., vasárnap

Gömb











Elhatároztam,hogy én is készítek egy dísz gömböt és mozaikkal borítom. Hogy mások miből csinálják fogalmam sincs. Állítólag van aki nikecellből faragja ki, hogy könnyű legyen. Én megpróbálom azzal a módszerrel amivel a tojást is "kentem", mégpedig gipszből.




Annyi a különbség, hogy ehhez nem gézt, hanem üveg szövetet használok erősítésnek. A forma pedig egy nemrég előkerült vastag falú labda lesz, amivel a gyermekeim játszottak anno.




Forma leválasztónak a konyhában használatos vékony fólia lesz amit vizesen használok. A labdát beleraktam egy vödörbe így könnyebb dolgozni rajta. A gipszet egy félbevágott gumi labdában keverem.
Amikor az első réteg a feléig megvan akkor megfordítom a labdát. A szövet darabok egykét centit fedik egymást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése