2009. augusztus 26., szerda

Kísérlet a tojásommal







Az egyik lomtalanításkor megmentettem az enyészettől ezt a műanyag lámpát. Előtte kaptam leselejtezett akril üveg festéket. Zöldet és kéket. Még mellette volt arany bronz és rózsaszín kontúr festékem. Gondoltam kipróbálom hogy tapad erre a műanyagra a festék. Ez jött ki belőle.









Már azon voltam, hogy leszedem a festéket amikor értesültem a morzsi üveg ( mint mozaik alapanyag) létezéséről. Jó, hát akkor kipróbálom a morzsizást. Rögtön ilyen izgalmas, íves felületen. Nosza nyomassuk rá sziloplaszttal a morzsikát. Tényleg izgalmas volt. Ragasztás közben néhányszor csak a legendás nyugalmam mentette meg a biztos haláltól. Na mind egy túl éltük mindannyian.
Ismét tanultam. A morzsi alá erősebb kontúrok kellenek. Főleg ha fugázva lesz.
A fuga szín kiválasztásával már nem bajmolódtam. Csak grafitom volt. A képeken látni mennyire elnyomja a festést.
Még bekapcsolt állapotban elmegy valahogy.
Nem baj ismerkedtem a morzsival.




1 megjegyzés: