2009. augusztus 24., hétfő




A vitorlás nagyjából olyan lett amilyenre megrajzoltam. Az adott anyagokból és színekből ezt tudtam produkálni. Az égboltnál egy kicsit zavar, hogy az egyik elemét csak három darabból tudtam megcsinálni egy helyett. Nem volt egyben nagyobb darabom. Ez van.












A következő "akcióm" Tolna címere. Ha még egyszer kezdeném, nem négyszögletes alapra raknám. A kavicsokat nem csak találomra, válogatás nélkül rakosgatnám egymás mellé. Úgy sokkal többet ki lehetett volna hozni belőlük.

A következő hiba amit látok az a fugaszín megválasztása a kavicsoknál. Túl sötét.

Maga a címer nem szimmetrikus. A nagy kapkodásba későn vettem észre, hogy egy kicsit elcsúszott, de akkor már atomosan fogta a ragasztó. A kavicsokat fugázás előtt lakkoztam, hogy az apró lyukakba és repedésekbe ne húzódjon bele a fugázó anyag. Most már tudom, hogy létezik kő balzsam inkább azzal kellett volna bekennem. A lakk ugyanis idővel megrepedhet, foltosra koptathatja az idő ( főleg kültéren) és ezt ilyen felületen szinte lehetetlen szépen helyre hozni.

A címer alakításához flexet használtam.



A feleségem szerint nyolc hónap után ideje lenne munkát keresnem. ( szerintem még csak négy) Minden nő ilyen türelmetlen ??? Mindig csak a piszkos anyagiak...Nem tudja, hogy válság van ?!








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése